Zondag 17 mei kon de Asics Superblast 3 aan de tand gevoeld worden. Ca 30 lopers kwamen ’s morgens naar onze winkel, na wat uitleg van de Asics Technical Reps over deze nieuwe schoen werd er via een mooie route koers gezet naar de Haarlemmerhout. Rob van RunX Haarlem liet middels looptechnische oefeningen en intervals de lopers de specifieke eigenschappen ervaren. Vervolgens op naar Juulz voor een welverdiende koffie of thee met croissant en door naar RunX waar een goodybag voor de deelnemers klaar lag. Op naar de volgende run, let onze social posts en website in de gaten.